משכירים דירה? כיצד תבחרו את עורך הדין הנכון עבורכם?

הסכם שכירות טוב = הגנה מרבית משוכרים בעייתיים

נדמה שהשכרת דירה לאדם זר תמיד תהיה מלווה בחששות ובפחדים. שאלות כמו האם אנו מפקידים את הנכס שלנו בידי האנשים הנכונים? האם הם ישמרו על הדירה כראוי? האם ישלמו את שכר הדירה בזמן? האם יפנו את הדירה עם סיום תקופת השכירות? ומה יהיה אם לא ישלמו חשבונות?

וסיפורים לא חסר. המשפחה שלא משלמת בזמן. זו שלא משלמת בכלל ולא מוכנה לפנות את הדירה. השוכרת שמסרבת להעביר את חשבון הארנונה על שמה (ויש לה סיבות טובות למה…) השוכרים שיש להם טענות "צודקות" והם הופכים את תקופת השכירות לסיוט מתמשך של הטרדות בלתי-פוסקות. ואלה שחושבים שהם ממש לא צריכים לתחזק את הדירה ולשמור עליה בזמן שהם שם. מבחינתם הם שילמו והם יעשו מה שהם רוצים!

ואתם. הדירה הזו היא נכס שאמור לספק לכם הכנסה חודשית קבועה. אתם מסתמכים על הכנסה זו ולא יכולים להרשות לעצמכם שוכר בעייתי שלא משלם בזמן ולא שומר על הנכס היקר שלכם.

אתם כבר יודעים כמה חשוב להכניס את ההגנות המתאימות בהסכם השכירות שלכם.

הסכם שכירות "סטנדרטי" – לא בשבילי!

אז אם כבר השכרתם דירה ונכוויתם בעצמכם או (למזלכם הטוב) רק שמעתם על מישהו קרוב שהשכיר ונכווה. אתם כבר יודעים כמה חשוב להכניס את ההגנות המתאימות בהסכם השכירות שלכם. אתם כבר יודעים שהסכם שכירות "סטנדרטי" עלול להוביל לקטסטרופה. אתם לא צריכים שיסבירו לכם מדוע אסור להשכיר נכס ולהפקידו בידי אדם זר מבלי לערוך הסכם שכירות המותאם לצרכים שלכם במיוחד. כזה שיעניק לכם את ההגנה המרבית במקרה שיתגלה שהשוכר שלכם הוא סיוט שהתגשם. למרבה הצער, זה לא נדיר כל כך.

אתם בוודאי רוצים שעורך הדין שינסח את הסכם השכירות יהיה בעל ניסיון רב בטיפול בשוכרים בעייתיים. אתם רוצים שעורך הדין יהיה זמין עבורכם ויכיר היטב את כל אותם השיקולים שחשובים לכם. עורך דין שידע לתת מענה לשאלות הרבות שעשויות לצוץ לא רק ערב חתימת הסכם השכירות אלא גם במהלך כל תקופת השכירות. עורך דין שיהיה נגיש עבורכם וידע לתת את הפתרון המתאים לבעיות שעלולות לטרוד את מנוחתכם שעה שאתם משכירים את הדירה שלכם ומפקידים אותה בידיים זרות.

משכירים דירה וישנים טוב בלילה – זה מגיע לכם!

הסכם שכירות טוב הוא כזה שייתן מענה לכל אותם סיכונים שמתגשמים לעיתים רבות כל כך בעת השכרת דירה. הסכם שיכלול בטחונות מתאימים ונכונים לשימוש במקרה של הפרת הסכם. הסכם שכירות טוב יכלול התייחסות מתאימה למצב הדירה ולאופן בו השוכרים חייבים להשיב את הדירה בתום תקופת השכירות. הסכם שכירות טוב חייב לכלול התייחסות לשורה של אירועים נפוצים יותר ופחות, הוא ידע לצפות אותם מראש ולהעניק את הפתרון המיטבי האפשרי אם יתרחשו. הסכם שכירות טוב יאפשר לכם לישון טוב יותר בלילה בידיעה שהפחתתם את הסיכונים הרבים למינימום האפשרי.